on VISUALISTIN TYÖKALUPAKKI. Siinä on 85 sivua tärkeää tietoa ja paljon kuvia, joista näkee
miten esim. esillepanot tulisi tehdä.
Myymälän visuaalisella markkinoinnilla, luodaan
myymälään IMAGO, jonka tarkoituksena on houkutella asiakkaita myymälään.
Ensi vaikutelma, luo asiakkaille mielikuvan myymälästä, ja se ratkaisee paljon. Sisäänkäynnin pitää olla VALOISA ja SIISTI. Ensimmäisenä vastassa pitää olla houkuttelevin tuoteryhmä, että asiakas saadaan sisälle myymälään.
Esillepanon tarkoitus on tuoda tuotteet esille SELKEÄSTI ja HOUKUTTELEVASTI.
( niin ne myyvät itse itsensä)
Kuvat jotka olen tähän laittanut, ovat KODIN
YKKÖSESTÄ.
Tässä on PYSTYSUORA esillepano.
Mustaa, valkoista, harmaata... |
Tässä kuva meidän kirjasta. |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti